მაშინაც კი, როდესაც ხართ საუკეთესო საკვების ან სასმელის საწარმო, შეიძლება რაღაც მომენტში პროდუქტის გამოწვევის საკითხი დაგეს. გამოწვევა შეიძლება გამოწვეული იყოს დაბინძურებით, არადეკლარირებული ალერგენებით, არასწორი ეტიკეტირებით, ცუდი შენახვით, უცხო ობიექტების არსებობით პროდუქტში ან უვნებლობის სხვა შეუსაბამობებით. მაგრამ წინასწარ კარგად შექმნილი სურსათის უვნებლობის და HACCP-ის სიტემა გვაძლევს იმის საშუალებას რომ მინიმუმამდე დავიყვანოთ ეს რისკი.
პროდუქტის გაწვევა არ არის მხოლოდ “უსაფრთხოების ღონისძიება” – ეს არის თქვენი სისტემების, თქვენი რეპუტაციისა და მდგრადობის გამოცდა. ცუდ შემთხვევაში, პროდუქტის გამოწვევა შეიძლება ათობით ან ასობით ლარი დაჯდეს, ასევე გაანადგუროს ბრენდები ან გააკოტროს კომპანია.
რა უნდა გაითვალისწინოს კვების ბიზნესმა თავიდანვე, რათა შეამციროს როგორც ჯანმრთელობის რისკი, ასევე ფინანსური ზიანი? ამის შესახებ დღევანდელ Food Safety Alliance-ის ბლოგში მოგიყვებით.
ეს არის ჩარჩო, რის დამუშავებაც საჭიროა ადრეული ეტაპებიდან, რათა პროდუქტის შესაძლო გამოწვევა
(თუ ასეთი მოხდება) იყოს მართვადი და მინიმალური ზარალით. 1. მიკვლევადობის სისტემის დიზაინი (ფერმიდან სუფრამდე)
გამოიყენეთ უნიკალური იდენტიფიკატორები (პარტიის კოდები, Batch ID-ები, სერიული ნომრები) ნედლეულის, შუალედური დამუშავების, შეფუთვისა და განაწილების ეტაპებზე.
გამოიყენეთ თანამედროვე ტექნოლოგიები, როგორიცაა 2D კოდები (QR, DataMatrix) და RFID, მონაცემთა სანდოობის და გადაცემის სიჩქარის გასაუმჯობესებლად. ბლოგი „ბარკოდებიდან ინტელექტამდე: რატომ იკავებენ 2D კოდები და RFID წამყვან პოზიციას“ აღწერს, როგორ აძლევს 1D ბარკოდებისგან გადადგმული ნაბიჯი კომპანიებს შესაძლებლობას მიიღონ უფრო მდიდარი მიკვლევადობა და ინტელექტუალური ანალიტიკა.
განიხილეთ სენსორებიდან მიღებული მონაცემების (მაგალითად, ტემპერატურა, ტენიანობა) მიკვლევადობის ჩანაწერებთან დაკავშირება, განსაკუთრებით ცივი ჯაჭვის ოპერაციებში.
უზრუნველყავით ინტერფუნქციური თავსებადობა თქვენს მომწოდებლებთან, მწარმოებელთან, ლოგისტიკის, საწყობებისა და საცალო ქსელებთან — სასურველია საერთო პლატფორმებისა ან სტანდარტების გამოყენებით.
2. მარკირება, პროდუქტის ინფორმაცია და შესაბამისობა
ეტიკეტები უნდა იყოს ზუსტი, მკაფიო და 301 დადგენილებასთან შესაბამისი, მოიცავდეს ინგრედიენტების სიას, ალერგენებს, კვებით ინფორმაციას, წარმოებისა და ვადის გასვლის თარიღებს, ასევე გამოყენებისა და შენახვის ინსტრუქციებს.
არასწორი ან გამოტოვებული ალერგენების დეკლარაცია არის ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული მიზეზი პროდუქტის გამოწვევისას.
ვერსიების კონტროლი აუცილებელია — უნდა უზრუნველყოფდეს, რომ ფორმულებში, ინგრედიენტებში ან ინსტრუქციებში შეტანილი ყველა განახლება დროულად და სწორად აისახოს ეტიკეტებზე, შეფუთვაზე და შესაბამის სისტემებში.
ითვალისწინებდეს (უნიკალური ID თითო პაკეტი) ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ მიკვლევადობა ჩაუტაროთ ინდივიდუალურ ერთეულს, როდესაც საჭიროა.
3. უწყვეტი გაუმჯობესება და მონიტორინგი
Altinteg-ი არის კომპანია, რომელსაც შეუძლია სტრატეგიული როლი განახორციელოს ზემოთ აღწერილი სისტემები და უზრუნველყოფს მიმდინარე მხარდაჭერა:
Altinteg-ის სერვისში არამხოლოდ ეტიკეტები და კოდებია, იგი ხელს უწყობს ინტელექტუალური, უსაფრთხო და საპასუხო მიწოდების ჯაჭვის შექმნას, რაც ამცირებს მასიური დანაკარგის შანსს არასასურველი დროს.
პროდუქტის გაწვევა უფრო მეტია, ვიდრე შემთხვევითი” ცუდი იღბალი ” — გამოწვევა პროგნოზირებადი რისკებს კომპლექსურობაა მიწოდების ჯაჭვი. მაგრამ ძლიერი მიკვლევადობის, ხარისხის სისტემების, ეტიკეტირების დისციპლინის, შენახვის კონტროლის, ჯვარედინი დაბინძურების კოორდინაციისა და გაწვევისს მზადყოფნის, შეგიძლიათ შეამციროთ გაწვევის პროცესების სიხშირე და სიმძიმე.
პარტნიორობა გადაწყვეტაზე ორიენტირებულ ფირმასთან, როგორიცაა Altinteg, რომელსაც ესმის მოწინავე კოდები, სენსორების ინტეგრაცია და მიწოდების ჯაჭვის დაზვერვა, გაძლევთ უფრო ძლიერ დაცვას. გახსოვდეთ მზადყოფნა არა როგორც ღირებულება, არამედ როგორც კრიტიკული სადაზღვევო პოლისი, რომელიც ჩაშენებულია თქვენს ოპერაციებში.
მიიღე ყოველკვირეული სიახლეები და ინფორმაცია სურსათის უვნებლობასთან დაკავშირებით